EMI STAMBOLOVA – Ptica byala (+ remix )


ORIGINALNA VERZIJA: TANYA MUTAFOVA – Ptica byala (1995)

DRUGA OBRADA: EMILIA – Ptica byala (2007)

Bijela ptica

Glazba i tekst: Radoslav Petrov

Zašto si lagao da me voliš?

Drugoj si dao bijelu vjenčanicu,

svoju čast sam ti dala i obećanje za vjernost…

A ti si me ostavio plakati.

Nema me tko zagrliti,

ti si sad daleko od mene…

Pretvorit ću se u bijelu pticu,

letjet ću na tvojom vjenčanju.

Poslat ću ti pero od svojih krila,

utopit će se suza na tvojim usnama…

Tada pogledaj gore prema nebu,

tamo će bijela ptica nekud letjeti.

S tvojim pogledom si pokidao moje srce,

srećom po tebi – htjela bih umrijeti…

Ali, ne – nemoj nikad zaboraviti

pticu s bijelim krilima.

 

BUGARSKA TRANSLITERACIJA

Zashto me izlaga, che me obichash?

S venchiloto byalo ti druga dari,

chestta si ti dadoh i duma za vyarnost…

A, ti me ostavi da ronya salzi.

Nyama koy da me pregarne,

ti daleche si sega ot men…

V ptica byala az shte se prevarna,

shte letya v tvoya svatben den.

Pero ot svoite krila az shte ti pratya,

salza shte se stopi na tvoite ustni…

Togava ptica byala neyde shte leti.

S tvoya pogled ti sarceto mi razkasa,

za tvoeto shtastie az iskam da umra…

No, nikoga ne – nedey zabravyay

ti pticata s belite krila.

Preuzeto od: YouTube (SunnyMusic)

Preuzeto od: YouTube (SunnyMusic)

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.